עסקים קטנים חשיבה גדולה

 אחת הסיבות שעסקים קטנים נשארים עסקים קטנים ולא מבחירה, היא חשיבה קטנה.

בזכות כלים שהתפתחו בשנים האחרונות בעלי עסקים יכולים לגדול ולהציג חזות גדולה בדיוק כמו עסקים גדולים, אך למרות זאת קיים אצל חלק מהעסקים מחסום "אני עסק קטן" שגורם להם הרבה פעמים להשאר באותה הנקודה.

 הדוגמא הקלאסית היא מספר חיוג חינם, עלותו זניחה והאפקט שלו על תפיסת הלקוח הוא משמעותי מאוד, בנוסף להיות מנגיש את העסק בקלות ללקוח.

 כיום עסקים קטנים יכולים לעשות שימוש בכלים של "עסקים גדולים" וכל זה ללא עלויות גדולות כאשר התועלות לפעמים הן בעשרות מונים גדולות יותר מהעלויות.

 מספר חיוג חינם – מאפשר לעסק להתפס ע"י הלקוח כעסק גדול גם אם הוא מונה אדם אחד בלבד ומנגיש את העסק ללקוח בצורה טובה יותר, היות והרבה אנשים יעדיפו להתקשר קודם למספר חיוג חינם מה גם שמספרים אלו ברב המקרים קליטים הרבה יותר ממספר רגיל  היות והם מכילים רק 6 ספרות.

  1. מרכזיה נתב שיחות וירטואלי – שירות שמאפשר לך לנתב את השיחות בעסק גם אם קיימים בו שני משרדים + מזכירה או לחלופין עסק עם שני שותפים אשר עובדים כל אחד מהבית.
  2. אתר אינטרנט ושיווק באינטרנט – כלי העבודה הבלתי מעורער לשיווק אפקטיבי כיום.
    הקמה של אתר אינטרנט מעוצב ובניה של מערך שיווק ומכירות אינטרנט כיום הם הכרח והעלויות זניחות ביחס לעבר, כיום ניתן להקים אתרי אינטרנט במחירים שמתחילים ב1500 ₪ או אפילו לבד ע"י מערכות ניהול תוכן שהמומלצת מבינהן היא וורדפרס מבחינת פשטות ויכולות, תוסיפו לאתר גם עמוד פייסבוק פעיל ואולי אפילו מסע פרסום מממומן במנוע חיפוש ויצרתם מכונת מכירות משומנת שתמצא את הלקוחות הרלוונטיות ותעלה את רף המכירות בעסק.
  3. הפקה של חומר פרסומי – בעבר היה ניתן לראות הפקות דפוס איכותיות ומיוחדות ולוגואים מעוצבים לעילא ולעילא רק בקרב החברות הגדולות כיום בזכות שינויים בענף הדפוס והזמינות של בעלי מקצוע בתחום הגרפיקה והדפוס ניתן ליצור לעסק "תדמית ארגונית" ולהפיק בעבור המוצרים שלנו חומרים פרסומיים איכותיים ביותר במחירים סבירים ביותר, ואם נתמזל מזלכם וניחנתם בכישרון לעיצוב גרפי, יש לא מעט בתי דפוס שמעניקים שירותים מוזלים דרך אתרי האינטרנט שלכם במידה והעיצוב הגרפי כבר מוכן.
  4. שירותי קול-סנטר – לא בכל משרד יש מזכירה במהלך שעות היום, אבל כמעט בכל משרד יש טלפונים בשעות היות, גם כשאנחנו לא נמצאים במשרד, במיוחד למצבים האלו הוקמו שירותי קול סנטר שונים הנותנים לבעל העסק את האפשרות לקבל מענה אוטומטי לשיחות הטלפון שמגיעות למשרד בשעות שהוא ריק, ולקבל את פרטי המתקשר מבלי לאבד את השיחה.
    יש מרכזים כאלו שאף מאפשרים מקבלים שיחות ומבצעים מכירה ללקוח בתור מענה לקמפיין פרסום שביצענו למשל ואין לנו את כח האדם שיעמוד במבול הטלפונים.

 והחלק הכי חשוב הוא לא לפחד להעז ולזכור שכל עסק היה פעם עסק קטן שרק התחיל

שיהיה בהצלחה!

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

עלינו רון סיסו

רון סיסו, בוגר תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק. יועץ ומלווה עסקים מהשלבים הראשונים ועד לשגשוג והצלחה פועל בתחום האינטרנט החל משנת 1996. מאחוריו יזמויות אינטרנט לא מעטות וניהול חברת גיימינג בפריסה בינלאומית.